BENVINGUDA

Benvinguts i benvingudes!!
En aquest blog, he volgut mostrar la meva afició per les labors però, al compartir amb la meva filla Carla l'afició a les joguines, hem creat un segon blog:

http://ninesdollspoupemunecas.blogspot.com/

i també tenim un blog de cuina en el que posem les nostres receptes i les de la meva altra filla, la Laia:

http://culleresiforquilles.blogspot.com/

Us convido a visitar-los,

Assumpció

21 nov 2011

CONJUNTS BLAU CEL I GRIS NENES


Aquests dos conjunts de brusa i jersei, per la Júlia i la Martina, no són ben bé iguals.
Les brusetes sí, són de piqué blau cel amb topets grisos. Es corden al davant i porten coll bebè.


Els jerseis són semlants en la llana i els topets però l'un és una jaqueteta curta i l'altre és més llarguet.





2 comentarios:

  1. És preciós Assumpció. M'agrada molt la combinació de gris i blau. Ets una artista!

    ResponderEliminar
  2. Hola Assumpció!
    Respecte el comentari que m'havies deixat al blog pel llibre "Patronaje", t'havia respost al mateix lloc, però coses de la informàtica, no ha quedat gravat :(
    Així que al final he fet una nova entrada pel llibre, que em sembla que resoldrà una mica les preguntes que em vas formular. I aquí t'afegeixo que el llibre sempre parla de patronatge femení (ni criatures ni homes). Si tens més dubtes, et puc escriure al teu correu si vols. Ja ho hauria fet però no el tinc!

    Una abraçada,
    emma

    ResponderEliminar